2. Los montes de Vitoria-Gasteizko mendiak
Vitoria-Gasteizko mendiak

Proba, jaio zenetik, 1997an, 62 kilometroko luzera duen zirkuitu batetik igarotzen da, Uribarri Jauregi eta Gasteiz artean, 5.816 metroko desnibel metatuarekin (2.848 metroko igoera eta 2.968 metroko jaitsiera). Euskal Autonomia Erkidegoko mendiko proba ezagunetarikoa da, baita Estatukoa ere.

Parte-hartzaileak ITXOGANA, INDIAGANA, ARRAIALDE, Almurrain, Kapildui, ZALBIZKAR, LENDIZ, Arrieta, Zaldiaran, busto eta EZKIBEL gailurrak lotzen dituzten paraje naturaletan barrena ibiliko dira, eta Gasteizen amaituko da, Estadio Fundazioaren ondoan.

Hasiera-hasieratik, Arabako Foru Aldundiarekin, Gasteizko Udalarekin, kontzejuekin, Eusko Jaurlaritzarekin, mendi-federazioekin eta abarrekin lan egin da administrazio-baimen eta baimen guztiak izateko, eta ondorioztatu da ez direla gutxieneko baldintzak betetzen proba parte-hartzaileentzat, laguntzaileentzat, laguntzaileentzat eta ohiko antolaketa-kalitatea eskaini ahal izateko.

Mendi-proba irekia

'Mendi-proba Irekia 'probaren proposamen berri hau banaka egingo da ibilbide beraren gainean, aplikazio teknologiko baten laguntzaz. Izena ematen duen parte-hartzaileak ekainaren 11tik 27ra bitartean izango du izena emateko aukera, eta izena emateko datarik egokiena aukeratu ahal izango du.
  • Proba egun bakarrean egingo da, Uribarri-Jauregitik Estadio Fundazioraino (Gasteiz).
  • Ibilbidea bi etapatan egingo da, bi egunetan. 1. etapa Uribarri-Jauregitik Okinara 31.590 km-koa eta 2. etapa Okinatik Gasteizera (Estadio Fundazioa) 30.880 km-koa.
  • Ibilbidea hiru etapatan egingo da, hiru egunetan. 1. etapa, Uribarri-Jauregitik HIJONAKO baltsara, 18.99 km-koa; 2. etapa, HIJONAKO baltsatik Gasteizko portu zaharrera, 25.400 km-koa; eta 3. etapa, Gasteizko portu zaharretik Gasteizera (Estadio Fundazioa), 18.170 km-koa.

Egindako etapak amaitu eta berrikusi ondoren, ibilbidea edozein modalitatetan osatzen duten parte-hartzaileek diploma bat jasoko dute, denbora eta izenarekin, baita probaren kamiseta oroigarria ere.

Hiru Haundiak 2022 probarako plazen zozketan parte hartuko dute lehenengo modalitateko parte-hartzaileek, gehienez 14 orduko epean (probaren aurreko edizioetan zehaztutakoa).

Izen-emateak

Edozein modalitatetarako izen-emateak ekainaren 1etik 20ra bitartean egin ahal izango dira. Oinarriak eta araudia datozen egunetan egongo dira eskuragarri Manuel Iradier Sociedad Excursionista elkartearen webgunean.