2. Fundazioa

Fundazioa

Aurkezpena

Vital Fundazioak kultura sustatzea eta garatzea, eta zientzia, teknika eta kirola sustatzea eta garatzea du helburu. Era berean, Fundazioak programa asistentzialak eta sozialak kudeatzen ditu, baita irakaskuntza, kultura eta kirol arloetakoak eta adinekoen aldeko ekintzak ere, gure lurraldeko erreferentziazko erakunde bihurtzeko helburuz.

VitalFundazioak, bere helburu eta balioekin bat etorriz, ikuspegi solidario eta garaikide batetik garatzen du bere jarduera, bertako biztanleen aurrerapen sozial, ekonomiko eta kulturala bultzatuz.

Batzordea

Batzordea da Vital Fundazioaren gobernu-organo eta ordezkaritza gorena. Hortaz, Batzordeari dagokio fundazioaren helburuak betetzea eta banku-fundazioaren ondarea osatzen duten ondasunak eta eskubideak administratzea. Fundazioaren kontrola, ikuskapena eta Eusko Jaurlaritzari eta Espainiako Gobernuari txostenak bidaltzeko ardura ere berea da.

Hamabost kidek osatzen dute Fundazioaren Batzordea, eta behar beste aldiz biltzen dira erakundeak behar bezala funtzionatu dezan; gutxienez eta nahitaez, hiru hiletik behin.

• Presidentea - Jon Urresti García
  • Presidenteordea - Fernando Raposo Bande