1. Hasiera
  2. Azokak eta Festak

Azokak eta Festak

Aurkezpena

Azoka bat edo zure herriko festak antolatzen ari zara eta laguntza behar duzu? Fundación Vital Fundazioak lagunduko dizu. Bete formularioa eta bidali zure eskaera.

Eskakizunak

• Izaera juridikoa izatea (elkarteak, kirol klubak, Udalak edo Administrazio-batzordeak).
  • Jarduerak Arabako Lurralde Historikoan garatzea.
  • Fundación Vital Fundazioaren logotipoa gehituko da jarduerari buruzko adierazpen, prentsa-ohar, on-line komunikazio, elkarrizketa eta erreportaje orotan, bai eta hedabideetan horren berri ematen den guztietan ere.
  • Kutxabanken bezero izatea eta kontu aktibo bat izatea.
  • Abuztuan edo irailean garatuko diren ekitaldietarako eskaerak uztailaren 15a baino lehen tramitatu behar dira.

Konta iezaguzu zure proiektua

• Ekitaldiari edo azokari buruzko informazioa: azalpena, datak, helburuak, beharrak.
  • Kartel eta foiletoetarako inprenta-aurrekontua. Zure ekitaldien berri ematen lagunduko dizugu.
  • Zure jaiak musika banda batekin animatzen ditugu, zure herriak 40 biztanle baino gehiago baditu Foru Aldundiaren erroldaren arabera. Biztanle gutxiago izanez gero, txistulariekin girotzen dugu; bi kasuetan, betiere prest egonez gero.
  •  Musika-bandak eskatuz gero, herri bakoitzeko eskaera bati erantzungo zaio urtero.

Kostua

1. Musika-banda: 120€-ko kostua izango du eskatzailearentzat. Zerbitzuaren gehieneko iraupena 2 ordukoa izango da.
2. Txistulariak: doakoak dira. Zerbitzuaren gehieneko iraupena 2 ordukoa izango da.

Estrukturak

Kordoi Etxea, Aiztogile kalea, 24
01001 Vitoria-Gasteiz

Eskaerak

Bete formularioa eta bidali zure eskaera.

Eskaera Orria