1. Hasiera
  2. Kirol-probak

Kirol-probak

Aurkezpena

Kirol-proba bat antolatzen ari zara eta laguntza behar duzu? Vital Fundazioak lagunduko dizu. Bete formularioa eta bidali zure eskaera.

Baldintzak

• Nortasun juridikoa izatea (elkarteak, kirol-klubak, udalak, administrazio-batzarrak...).
  • Jarduerak Arabako Lurralde Historikoan egingo dira.
  • Vital Fundazioaren logotipoa komunikazio guztietan, prentsa-oharretan, online komunikazio-kanaletan, elkarrizketetan, erreportajeetan edo jarduera hori lantzen duten komunikabideetako beste agerraldi batzuetan sartu beharko da.
  • Kutxabankeko bezero izatea eta kontu aktiboa izatea.
  • Ez da erantzungo 10 egun baino gutxiagoko aurrerapenarekin egiten den eskaerarik.

Kontaiguzu zure proiektua

• Kirol-ekitaldiari edo -probari buruzko informazioa: deskribapena, datak, helburuak, beharrak.
  • Kartelak eta liburuxkak inprimatzeko aurrekontua. Zure ekitaldiak zabaltzen laguntzen dizugu.
  • Era berean, kirol-probetarako kamisetak editatzen laguntzen dugu, baita opariak edo trofeoak ere (eskuragarritasunaren arabera).

Egiturak

Arku handia

arco grande

Arku ertaina

Arco mediano

Pibotea

Pivote

Banner-a

banners

Eszenatokia

escenario

* GARRANTZITSUA:

• Ezin dira 8 pertsona baino gehiago igo.
  • Ezin da zapaldu ibilgailuaren zoruaren aurrealdean, dekoraziokoa baino ez da eta hondoratu egin daiteke.
  • Sariak emateko baino ez da erabiliko.

Stand-a

stand

Hesia

Vallas