1. Hasiera
  2. Gure kultur proiektuetan parte hartu nahi duzu?

Gure kultur proiektuetan parte hartu nahi duzu?

Astearte Musikalak

Astearte Musikalak 2021-22 ganbera-musikako 32. edizioan parte hartzeko deialdia

2021eko azarotik 2022ko martxora bitartean egingo den 'Astearte Musikalak' ganbera-musikako zikloaren hurrengo edizioan parte hartu nahi duten musikari eta taldeek 2021eko urtarrilaren 11tik martxoaren 31ra arteko epea dute beren eskaintzak bidaltzeko. Eskaintza horietan honako hauek sartu beharko dira: curriculuma, kontzertuaren programa osoa, cachea, izena, helbidea eta harremanetarako telefonoa eta CDan egindako grabazio bat (ez da beharrezkoa profesionala izatea) edo Interneteko esteka bat.

Eskabideak adierazitako epean bidali ahal izango dira, posta arruntez, honako helbide honetara::

Vital Fundazioa (Joseba Fernández de Pinedorentzat)

Kordoi Etxea, Aiztogile 24, beheko solairua
01001 Vitoria-Gasteiz
Araba

Edo jfpinedoobs@fundacionvital.eus posta elektronikoaren bidez.

Vital Arabatik

Programan parte hartzeko

Udan Vital Arabatik Programaren barruan kultur ikuskizun bat eskaini nahi duten musika talde, bakarlari, abesbatza, dantza talde, ballet edo artearekin loturiko beste edozein taldek vitalporalava@fundacionvital.eus helbidera bidali beharko dituzte euren eskaerak. Curriculum vitaea, egitarau proposamen bat eta grabazio bat bidali beharko dituzte.

Hona hemen programan parte hartzeko bete behar dituzten baldintzak:

Arabako Lurralde Historikoan jaio edo bizitzea.

Vital Arabatik programak denboraldi bakoitzerako ezartzen dituen parte hartzeko baldintza orokorrak onartzea.

Informazioa eta argibideak:

Telefonoa: 945 064 365

Helbide elektronikoa: vitalporalava@fundacionvital.eus

Emanaldiak eskatzeko

Udan, Vital Arabatik Programako emanaldiak eskatu nahi dituzten Arabako udal eta kuadrillek urteko martxoaren 23a baino lehen egin beharko dituzte euren eskaerak. Antolakuntza eta logistika arrazoiengatik, epe hori ezin daiteke luzatu.

Arte Vital lehiaketa

Artista zara? Arte Vital lehiaketa Arabako sortzaileentzako deialdi irekia da, batez ere zirkuitu komertzialean banakako erakusketarik egin ez duten artista berrientzat. Adin mugarik gabe, aski da artista Araban jaiotakoa izatea edo Lurraldean bizitzea.

Artista bakoitzak lan bakarra aurkez dezake, sortu berria, originala, argitaragabea, sinatua, gai eta teknika librean eta edozein arte plastikotan: pintura, eskultura edo argazkigintza.

Lehiaketan parte hartu nahi dutenek Vital Fundazioa Erakusketa Zentroan (Posta kalea, 13-15, 2 aretoa) aurkeztu behar dituzte euren lanak, oinarretan zehaztutako egunetan, 10:00etatik 13:00etara eta 16:30etik 18:30era.