2. Hezkuntza digitala. Hartu kontrola

Hezkuntza digitala. Hartu kontrolaHezkuntza programak

Eskolako hezkuntza

Vital Fundazioak prestakuntza-programa bat Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako (DBH) ikasleentzat, haien familientzat eta irakasleentzat. Arlo horretako adituek hitzaldiak ematen dizkiete Arabako gazteei praktika arriskutsuak ezagutzeko, hala nola sexting-a eta horren ondorioak. Baita mehatxuak ere, hala nola jazarpen digitala edo ezezagunak eta ingeniaritza soziala sare sozialetan. Aurten, proiektua Arabako Lehen Hezkuntzako ikastetxeetara zabaldu dugu, bai ikasleek, bai familiek, bai irakasleek jakin dezaten zer arrisku dauden, batez ere online jokoetan eta haurrek erabiltzen dituzten sare sozialetan, nola prebenitu eta nola egin eta nola hezi teknologia horren erabilera kontzientea egiteko.

DBHko ikasleentzako, gurasoentzako eta irakasleentzako prestakuntza, aurrez aurre egiten zena, on line egingo da orain, koronabirusaren pandemiak eragindako osasun-alarmaren ondorioz. Izena emateak formulario honen bidez egin daitezke.

Indarkeria digitala

Indarkeria matxistaren biktimekin edo adingabeekin (gizarte-zerbitzuak, harrera-etxeak, laguntza-zerbitzuak, familia-hezitzaileak, polizia …) zuzenean edo zeharka lan egiten duten Arabako zerbitzu guztiak prestakuntza-saio batera etor daitezen gonbidatzen ditugu. Hartara, kolektibo horiekin zuzenean edo zeharka lan egiten duten pertsona guztiek jarraibide erraz eta eraginkorrak eskaini ahal izango dituzte beren egunerokoan, zerbitzu horien erabiltzaileek kontrola hauteman dezaten, jazarpen digitalari aurre egiteko, online munduan behar bezala babesteko eta, azken batean, euren bizitza digitala berreskuratzeko.

+55

Internet erabiltzaile guztiok jasaten ditugun mehatxuez gain, zibergaizkileek ere berariazko mehatxuak sortu dituzte kolektibo horrentzat. Horregatik sortu da ekimen hau, prestatu zaitezten, zuen presentzia sarean ziurra izan dadin. Vital Fundazioaren egoitzan egingo diren 1.5 orduko saioak planteatzen ditu proiektuak. Aurrean ditugun arriskuak ezagutuko ditugu, horiei aurrea hartzeko moduak, aurre egiteko moduak eta ekintza erraz baina eraginkorren bidez gu babesteko modua.

Koronabirusaren pandemiak eragindako osasun-alarmaren ondorioz ikastaroak online eskaintzen dira. Izena emateak formulario honen bidez egin daitezke.

Eskabideak

‘Hartu kontrola’ programaren helburu diren ikastetxeek edo kolektiboek informazioa lortu eta programan izena eman nahi badute, 622 871 713 telefono zenbakiaren bidez edo info@macsonrisas.es posta elektronikoaren bidez egin dezakete.

Adinekoen kolektiboaren kasuan, informazio gehiago jaso eta izena eman dezakete Vital Fundazioaren egoitzan (Kordoi Etxea, Aiztogile kalea 24, Vitoria-Gasteiz) edo 945 776 858 telefonoaren bidez.

Programari buruzko informazio gehiago hemen.

Dokumentazioa