2. Jazz Vital - "Bajo mi voz" Leyre Perrino eta Choby Scheufler
jazz

Nire ahotsean Leyre Perrino abeslari gasteiztarraren eta Choby Scheufler baxu-jotzaile brasildarraren proiektuaren izena da. Bikote zoragarri honek Brasilgo musikaren aberastasuna eta flamenkoaren pasioa nahasten ditu, baxu eta ahots konbinazio ezohikoan, eta, horrela, beren herrialdeetako abesti ikonikoak berrasmatzen ditu, sonoritate fresko eta liluragarriarekin. Marc Pinyol perkusionista gehitu zaio bikoteari.

Choby Scheuflerrek nazioarteko musikari ospetsuekin lan egin du: Jesús Molina Acosta, sei Grammy sari irabazi dituena, Lulo Perez, Carles Benavent, Niño Josele, Antonio Serrano, Mr. Kilombo, Tu Otra Bonita, Victor Wooten eta Simon Shaheen, besteak beste. Lankidetza horien bidez, estilo bereizgarria eta berritzailea garatu du baxuaren exekuzioan.

• Leyre Perrino Gasteizko diziplina anitzeko artista da, aktore-interpretazioan graduatua Bartzelonako Nancy Tuñon eta Jordi Oliver Eskolan. Gaur egun Madrilen bizi da. Hainbat musika-generoren zale amorratua, abesti-interprete bikain gisa nabarmendu da.
  • Marc Pinyol, Bartzelonako Musika Tailerrean trebatutako bateria-jotzailea eta Aldo Caviglia eta Marc Miraltarekin estudio gehigarriak dituena. Habanan egindako egonaldi batean, Batá danborretan espezializatu zen Rodney Barretorekin. Valery Ponomarev eta Perico Sambeat musikariekin kolaboratu du. 2021etik, Madrilen bizi da.

Entradas

Sarrerak 4 euroko prezioan eskuratu ahal izango dira hurrengo formularioan, Vital Fundazioaren egoitzan (Kordoi Etxea) edo Vital Fundazioaren Kulturuneko leihatilan (La Paz 5, 1. solairua), sarrerak geratzen badira.