2. HAR-EMAN PROIEKTUA (Har-Eman proiektua, gizarteratzea sustatzeko elkartea)

HAR-EMAN PROIEKTUA (Har-Eman proiektua, gizarteratzea sustatzeko elkartea)Elkarte sozial eta komunitarioentzako laguntza

Fundación Vital Fundazioaren lankidetza

Elkartea sortu zenetik garatzen ari da HAR-EMANekiko lankidetza, erakunde oraindik ere Caja Vital Kutxa zenetik, etal aguntza Internet bidezko sare sozial espezifiko bat duen plataforma teknologiko bat sortzeko erabili zen. Beste jarduera batzuk ere babestu dira, hala nola, 'Irakurketa errazeko proiektu pilotua', adineko pertsonen eta adimen-desgaitasuna duten pertsonen talde misto batek sortu zuena, eta HAR-EMAN ekimenaren hedapen-eta komunikazio-ekintzak.

Vital Fundazioa eratu zenetik ere laguntza horri eutsi zaio, 'Elkargunea' proiektua da, mugikorrretarako app bat, ezintasunen bat duten edo ez duten pertsonen arteko gaitasun-trukea sustatzen duena; edo HAR-EMAN MARTXAN proiektua, enpresaren euskal eredu inklusibo eta parte-hartzaile berriari laguntzeko eta dibertsitate funtzionala duten pertsonen laneratzea sustatzeko.