2. 'Fanny Desk' kontzertua
Fanny desk

Partaideak

• Maite Arciniega (kantu klasikoa)
  • Jimmy Bidaurreta (pianoa eta konponketak)

Askotariko formazioak eta ibilbideak dituzten bi musikari, orain arte egindako kontzertuetan harrera bikaina izan duen proiektu honetan bat egiten dutenak. Bi interpreteek bidegabe baztertutako eta artista klasiko handien katalogotik ahaztutako konpositoreak errebindikatzeko helburua dute, eta beren lanak elkarrizketa-kontzertuetatik abiatuz zabaltzearen alde egiten dute. Kontzertu horietan, hitz egindako hitzak kantuari bide ematen dio, eta alderantziz, artisten eta ikusleen arteko oztopoak lausotzen dira.

Kontzertuak

Kontzertuetan, ustekabeko konexioak bilatzeko joko bat planteatzen dute, espazio- eta denbora-esparru berean itxuraz kontraesankorrak diren hainbat estetika musikal bateratzen baitituzte. Horrela, bada, Mozarten edo Fanny Mendelssohnen doinuak ezin hobeto uztartzen dira, nortasuna galdu gabe, piano-proposamen ezohiko batekin. Hori guztia "Tiny Desk" giro bat gogora ekarriz, non pieza bakoitzak eguneroko alegatu bat izan nahi duen – baita poetikoa ere – eta zintzoa – hori ere harrigarria – eta bere izena hartzen duena.

Sarrerak

Sarrerak eskuragarri geratzen badira, kontzertua baino ordubete lehenago hartu ahal izango dira Vital Fundazioa Kulturunean.