2. Entrenatzaileen gidaliburua

Entrenatzaileen gidaliburuaHastapeneko kirola

Gidaliburua

Prestakuntzako entrenatzaileentzako laguntza-eskuliburua, saskibaloiko kirolaren mundu liluragarrian hasten diren entrenatzaile guztiei zuzendua. Proiektu honi "saskibaloiko Prestakuntzako entrenatzaileentzako laguntza-eskuliburua" izena eman zaio, prestakuntza- eta pedagogia-izaerari jarraikiz. Bertan, entrenatzaileari kirol hau irakasteko eta ikasteko jarraibideak erakusten zaizkio, eta une oro modu erakargarrian irakasten saiatzen da.

"Kultura sendo bat sortzea herentziarik seguruena da" da leloa, eta erronkarik handiena ezagutza eta kultura sustatzea da, eta, batez ere, haurtzarotik hezkuntza on bat lantzen laguntzeko gidaritza. Horregatik, eta Jairo Unzué Bañosen (Saskibaloiko goi-mailako entrenatzailea, Lehen Hezkuntzako irakaslea eta gizarte-hezitzailea) esperientziatik abiatuta, proiektu hau Vital Fundazioarekin eta Arabako Saskibaloi Federazioarekin lankidetzan egitera ausartu da, helburu bakar batekin: entrenatzaile bakoitzari bere kirol-bizitzan ahalik eta hobekien laguntzea.