2. DOWN ARABA – ISABEL ORBE (Down Sindromearen Isabel Orbe Arabako Elkartea)

DOWN ARABA – ISABEL ORBE (Down Sindromearen Isabel Orbe Arabako Elkartea)Elkarte sozial eta komunitarioentzako laguntza

Fundación Vital Fundazioaren lankidetza

Erakundearen lankidetza 1998an hasi zen, Vital Kutxaren Gizarte Ekintza elkarteak sustatzen zituen jarduerei laguntza ematen hasi zenean. Orduz geroztik, eta orain arte, lankidetza horri eutsi zaio, urtero sinatu dira kontratuak, Down Araba - Isabel Orbek aurkeztutako ekimenak babesteko; horien aretean, informazioa zabaltzeko lanak, antolatzen dituzten tailerrak eta zozketa solidarioa nabarmendu daitezke.

Gaur egun, Vital Fundazioaren laguntza ENEBIZIA proiektura ere bideratzen da (Down Sindromea duten pertsonen Autonomia Pertsonala eta Bizitza interdependentea sustatzeko programa, familiaren etxetik kanpo bizitza bat has dezaten), baita LAN AURREKO Prestakuntzara ere (oinarrizko prestakuntza autonomia pertsonalean, gizarte-trebetasunetan, diruaren erabileran, teknologia berrietan, curriculuma egitea, edo lan-elkarrizketa baterako prestatzea).