1. Hasiera
  2. ASPANAFOA (Arabako haur minbizidunen gurasoen elkartea)

ASPANAFOA (Arabako haur minbizidunen gurasoen elkartea)Elkarte sozial eta komunitarioentzako laguntza

Fundación Vital Fundazioaren lankidetza

Erakundearen lankidetza 1996an hasi zen, eta Vital Kutxa izan zen elkarteari laguntzen hasi zena Euro Disneyra egindako bidaia batean. Vital Fundazioa den aldetik, urteroko lankidetzarekin jarraitu da. Horretarako, hitzarmenak sinatu dira informazio-, sentsibilizazio- eta dibulgazio-programei laguntzeko, bai eta prestakuntza-programei eta familiei eta aisialdiari eta denbora libreari laguntzeko programei laguntzeko ere.

Fundación Vital Fundazioak jarduera espezifikoetan parte hartu du, besteak beste, 2019an EITBrekin (EITB Maratoia) elkartera bideratutako dirua biltzeko egin zen Lau Teilatu kontzertu solidarioan.