1. Hasiera
  2. ARNASA ARABA (Asociación Alavesa de Fibrosis Quística)

ARNASA ARABA (Asociación Alavesa de Fibrosis Quística)Elkarte sozial eta komunitarioentzako laguntza

Vital Fundazioaren lankidetza

Vital Fundazioak,2018ko Laguntzen I. Deialdiaren esparruan, lankidetza-hitzarmen bat sinatu zuen Arnasa Arabarekin, "2018ko Informazio eta Sentsibilizazio Proiektua" babesteko. Helburua zen herritarren, oro har, gasteiztarren eta arabarren eta, bereziki, FK-k jota dauden pertsona guztien eta haien familien partaidetza bultzatzea, gizarte-eraldaketaren aldeko borrokan, aukera-berdintasuna duen eta desberdintasunak errespetatzen dituen gizarte inklusiboaren alde.

Harrezkero, lankidetzari eusten zaio, gaixotasuna ezagutarazten eta kaltetutako pertsonen bizi-kalitatea hobetzen laguntzen duten proiektuei laguntzeko urteko lankidetza-hitzarmen baten bidez.