1. Hasiera
  2. ARNASA ARABA (Asociación Alavesa de Fibrosis Quística)

ARNASA ARABA (Asociación Alavesa de Fibrosis Quística)Elkarte sozial eta komunitarioentzako laguntza

Fundación Vital Fundazioaren lankidetza

Vital Fundazioak,2018ko Laguntzen I. Deialdiaren esparruan, lankidetza-hitzarmen bat sinatu zuen Arnasa Arabarekin, "2018ko Informazio eta Sentsibilizazio Proiektua" babesteko. Helburua zen herritarren, oro har, gasteiztarren eta arabarren eta, bereziki, FK-k jota dauden pertsona guztien eta haien familien partaidetza bultzatzea, gizarte-eraldaketaren aldeko borrokan, aukera-berdintasuna duen eta desberdintasunak errespetatzen dituen gizarte inklusiboaren alde.

Harrezkero, lankidetzari eusten zaio, gaixotasuna ezagutarazten eta kaltetutako pertsonen bizi-kalitatea hobetzen laguntzen duten proiektuei laguntzeko urteko lankidetza-hitzarmen baten bidez.