2. Arabako Gurutze Gorria

Fundación Vital Fundazioaren lankidetza

Gurutze Gorriarekiko lankidetza aurreko Vital Kutxarekin hasi zen, gizartearen eta boluntarioen babes zabala duen lan humanitario hori babeste aldera. 1979an, lehenengo anbulantzia-ibilgailua dohaintzan emanez lagundu zitzaion erakunde horri. 1996. urteaz geroztik, erakundeak eta Gurutze Gorriak lankidetza-hitzarmena sinatu zuten urtero, hainbat jarduera garatzeko.

Gaur egun, Vital Fundazioak programa biri ematen die laguntza:

Arabako gazteen artean gizonen eta emakumeen arteko harreman desorekatuei buruzko hausnarketa kritikoa sustatzea du helburu, gizarte bidezkoagoa eta bidezkoagoa sortzeko; sare sozialen bidez, berdintasunari eta genero-indarkeriari buruzko beharrezko informazioa zabaltzea; hezkidetzari, berdintasunari eta/edo ekitateari buruzko ezagutzak, jarrerak eta trebetasunak hobetzea, bizikidetza berdintasunean sustatzeko.

• Muturreko kalteberatasun-egoeran dauden pertsonentzako programa (2009. urteaz geroztik)

Herrialdeko krisi sozioekonomikoak kaltetutako pertsonei laguntza emateko. Proiektu honek 3 programa ditu: Etxerik Gabeko Pertsonentzako Arreta; Haurren eta familien elikadurarako laguntzak; eta Pobrezia Energetikoa izeneko prestazioa.

Gainera, laguntza puntuala ematen zaie lankidetza zehatzei, fundazioak urtero egiten dituen laguntzen deialdien bidez.