2. AMAPASE (Arabako Guraso Bananduen Elkartea)

AMAPASE (Arabako Guraso Bananduen Elkartea) Elkarte sozial eta komunitarioentzako laguntza

Fundación Vital Fundazioaren lankidetza

1999an, Vital Kutxak Elkarteari lagundu zion, eta inprenta-lanak eta karpetak egin zituen Familia Bitartekaritzako I. Jardunaldietan. Ondoren, 2006az geroztik, erakundeak etengabe lagundu dio AMAPASEri, urteko hitzarmen bat sinatuz. Vital Fundazioa eratu zenetik, gure laguntza "Krisian dauden familiei arreta integrala eta diziplinartekoa emateko programara" bideratu da.

Programa honek maila desberdinei erantzuten die: soziala, juridikoa, psikologikoa eta pedagogikoa. Vital Fundazioaren lankidetza 'Aisialdia eta denbora librea' eta 'Ate irekien jardunaldia' zerbitzuetara bideratu da. Biak daude programaren gizarte-arretako mailaren barruan. Zailtasun ekonomikoko une hauetan, banantze-egoera horietan murgilduta dauden familiek bi aldetatik jasaten dute egoera, eta, beraz, horrelako programek lagundu egiten dute haurren eta ezkontideen aisialdia betetzen.

Vital Fundazioak, halaber, arabarren ongizatea hobetzeko egiten dituen laguntza-deialdien bidez ere erantzun die AMAPASEk egindako laguntza-eskaerei.