1. Hasiera
  2. AGLE (Asociación Alavesa de Trabajo Social)

AGLE (Asociación Alavesa de Trabajo Social) Elkarte sozial eta komunitarioentzako laguntza

Fundación Vital Fundazioaren lankidetza

AGLE Elkartearen lankidetza 2007an hasi zen, ikastetxeetan gizarte-lanaren beharrari buruzko hitzaldiak ematen laguntzeko. Ondoren, 2016an, Fundazioak berriro lagundu zion AGLEri Arabako Elikagaien Bankurako SADA programaren ebaluazioak egiteko eta prestakuntza-ikastaroak emateko.

Ordutik, urteko hitzarmenak sinatzen jarraitzen da, hainbat programari laguntzeko. 2018. urtetik aurrera, Vital Fundazioaren laguntza Loremaitea programara bideratu da neurri handi batean. Zerbitzu horrek baliabide ekonomiko eta sozial urriak dituzten guraso bakarreko familiei lana eta familia uztartzen laguntzen die. LOREMAITEAk, alde batetik, familiei gizarte-arreta ematen die (inplikatutako beste profesional batzuekin koordinatuta), eta, bestetik, adingabeei arreta ematen die zentroan. Aipatzekoa da, halaber, AGLEk COVID-19aren ondorioak arintzeko laguntzen deialdi berezian aurkeztu zuen Gaixotasun Kroniko, Degeneratibo, Tumorezko eta Terminaletan Familiei Laguntzeko Programari Fundazioak emandako laguntza.