1. Hasiera
  3. Azokak eta Festak

Azokak eta Festak

Aurkezpena

Azoka bat edo zure herriko festak antolatzen ari zara eta laguntza behar duzu? Vital Fundazioak lagunduko dizu. Bete formularioa eta bidali zure eskaera.

Eskakizunak

• Izaera juridikoa izatea (elkarteak, kirol klubak, Udalak edo Administrazio-batzordeak).
  • Jarduerak Arabako Lurralde Historikoan garatzea.
  • Vital Fundazioaren logotipoa gehituko da jarduerari buruzko adierazpen, prentsa-ohar, on-line komunikazio, elkarrizketa eta erreportaje orotan, bai eta hedabideetan horren berri ematen den guztietan ere.
  • Kutxabanken bezero izatea eta kontu aktibo bat izatea.
  • Herri bakoitzean eskaera bati erantzungo zaio urteko.
  • Abuztuan edo irailean garatuko diren ekitaldietarako eskaerak uztailaren 15a baino lehen tramitatu behar dira.

Konta iezaguzu zure proiektua

• Ekitaldiari edo azokari buruzko informazioa: azalpena, datak, helburuak, beharrak.
  • Kartel eta foiletoetarako inprenta-aurrekontua. Zure ekitaldien berri ematen lagunduko dizugu.
  • Jaietako kartelak. Jaietako egitaraua zabaltzeko 75 kartel inprimatuko ditugu herri bakoitzeko. Kartelaren diseinua bera da herri guztietarako (irudia) eta aldatzen dena kartelaren barnealdeko edukia da (adibidea). Eskaera egiten denean, Word bat atxiki beharko litzateke, kartelean sartu nahi den informazioaz (jaietako egitaraua).
  • Musika-banda batez animatuko ditugu zure jaiak; beti ere, eskura baditugu.

Kostua

Eskatzaileak ondorengo elementuen kostuaren % 20 ordainduko du. Hona hemen elementuen prezioa:

• Musika banda: 110 €

Kordoi Etxea, Aiztogile kalea, 24
01001 Vitoria-Gasteiz

Eskaerak

Bete formularioa eta bidali zure eskaera.

Eskaera Orria