2. HITZAK hitzaldi zikloa

HITZAK hitzaldi zikloakultura eta prestakuntza

Hitzaldiak

• Martxoak 5: Odile Rodríguez de la Fuentek,  zinema ekoizle eta idazleak.
  • Martxoak 26: Martín Giacchetta, Gorputz Hezkuntzako Zientzietan lizentziatua, Nutrizioan aditua, celebrity-en entrenatzaile pertsonala.
  • Apirilak 7: Noemí de Miguel, Futbolean eta Formula 1ean aditua den kazetaria eta ekintzailea
  • Apirilak 21: Irene Junquera, kazetaria, kolaboratzailea 'El Desmarque' Cuatroko saioan eta eliteko kirolarientzako komunikazio saileko zuzendaria Dragoon Sports Brand agentzian.
  • Maiatzak 14: Evelyn Segura, biologoa eta dibulgatzaile zientifikoa, TVE-2ko ‘¡Qué animal!’ saioko aurkezlea, kolaboratzailea La Sextako Aruser@s-en edo RNEko 'El gallo que no cesa' saioan eta ‘Adaptarse o morir, los secretos de la naturaleza para sobrevivir en el mundo animal’ liburuaren egilea.
  • Maiatzak 25: José Antonio ArandaEuskalmeteko (Eusko Jaurlaritza) arduraduna ere Vital Fundazioan izango da, 'Arabako Lautadako eguraldi txarra' hizpide hartuta.
  • Urriak 21: Gervasio Deferr-en eskutik egingo du aurrera, kirol gimnasiako bi txapeldun olinpikoa;
  • Azaroak 5: Zaida Joga, nutrizionista eta psikologoa.
  • Abenduaren erdialdean: Ignacio López-Goñi, mikrobiologoa eta zientzia dibulgatzailea.

Gonbidapenak

Hitzaldi guztiak Vital Fundazio Kulturunean izango dira. Sarrera doakoa izango da, baina hitzaldietara joan ahal izateko gonbidapena jaso behar da aurrez Vital Fundazioaren egoitzan (Kordoi Etxea, Aiztogile kalea 24), astelehenetik ostiralera 8:30etik 14:00etara eta 16:30etik 19:00etara (ostiral arratsaldea itxita). Gehienez 2 gonbidapen eskatu ahal izango dira pertsona bakoitzeko.

Hitzaldiak