2. APDEMA (Adimen-ezintasuna duten Pertsonen aldeko Arabako Elkartea)

APDEMA (Adimen-ezintasuna duten Pertsonen aldeko Arabako Elkartea)Elkarte sozial eta komunitarioentzako laguntza

Fundación Vital Fundazioaren lankidetza

APDEMAri ematen zaion laguntza 1966an hasi zen, San Jose Patronatua eratu zenean, Probintziako Kutxaren laguntzarekin; izan ere, elkartearen lehenengo ekimenak finantzatu zituen, Molinuevoko Hezkuntza Bereziko Zentroa esaterako. Bestalde, Udal Kutxak lokalen lagapenaren bidez eman zuen laguntza. 1969an, La Paloma kaleko 8. zenbakiko etxabeen lagapena gauzatu zen, eta, ondoren, kale bereko 1. zenbakiko egungo etxabeetara igaro zen. Arabako kutxa bien arteko bat-egitea burutu ondoren, lankidetza estutu egin zen urtero, abenduan, egiten ziren jardueren bitartez, hilabete horretan baita Desgaitasunen bat duten Pertsonen Integrazioaren Nazioarteko Eguna.

Erakundearen lankidetzari eutsi zaio Vital Fundazioa eratu zenetik, komunikazio- eta dibulgazio-kanpainei laguntzeko urtero sinatzen diren hitzarmenen bidez. Azken urteotan, gizarteratzeko eta laneratzeko oinarrizko gaitasunak eta baliabide pertsonalak garatzeko 'IMPULSA-T' proiektuak eta adimen-urritasuna duten emakumeentzako ‘EMAKUME ZIRKULUAK/CÍRCULOS DE MUJERES’ ahalduntze-programa lagundu dira.