2. Rockaren historia
Historia del rock

Ikastaro honen helburua XX. mendeko rock musikaren ibilbide kronologikoa aztertzea da, kontinentean zehar garatu ziren azpigeneroen eta musika-adarren bitartez. Horretarako, azpiestatiloetan eta horien ezaugarrietan sakonduko da ikuspegi dialektikotik, haien arteko konexio sinkronikoak ezarriz eta haien eragin soziala eta ezaugarri teknikoak aztertuz.

• I. saioa. Rockaren jatorria: rock-and-rolla eta rockabilya
  • II. SAIOA. Surf Rock, folk rock eta Britainiar Inbasioa
  • III. SAIOA. Garage rocka, rock psikodelikoa, acid rocka
  • IV. SAIOA. Hard rocka, hegoaldeko rocka eta proto-punka
  • V. Rock progresiboa, krautrocka eta afrobeata
  • VI. SAIOA Heavy metala eta punk rocka
  • VII. SAIOA. Post-punk eta new wave
  • VIII. SAIOA. Soft rock, eszena, madchester eta shoegaze
  • IX. SAIOA. Rock esperimentala, math rocka eta no wavea
  • X. saioa. Emakumea rockean
  • XI. SAIOA. Rocka Euskadin eta Rock Radikal Vasco

Lekua, ordutegia eta iraupena

Kordoi Etxean edo online, asteazkenetan 12:00etatik 13:30era. 2022ko urriaren 5etik 2023ko urtarrilaren 18ra.

Jaiegunak: urriak 12 - Abenduak 7 eta 28 - Urtarrilak 4

Prezioa

Aurrez aurrekoa: 45 €

Online: 45 €

Ikastaroaren garapena

Ikastaroa Jon Bellido Leiceagak emango du: historian Graduatua UPV/EHUn. Musika-hizkuntzako eta pianoko prestakuntza.

Ikastaroa behar bezala garatzeko, ikus-entzunezko aparatu bat beharko da proiektore, ordenagailu eta soinu-ekipo batez osatutako saioak laguntzeko. Horrekin, musika-edukien azalpenak indartu ahal izango dira.

Izen-emateak

Ikastaro honetarako izen-ematea web orri honetan edo Vital Fundazioaren egoitzan (Aiztogile kalea 24) egin daiteke 2022ko irailaren 7tik 25era 8:30etatik aurrera edo plazak agortu arte.

Plaza osoen kasuan, Vital Fundazioarekin jar zaitezkete harremanetan 945776858 telefonoan edo egoitzan bertan (Aiztogile kalea 24), itxaron-zerrenda egiteko.

IKASTAROA BERTAN BEHERA