2. Negu marraztua. Izen-emateak

Negu marraztua. Izen-emateakKultura

Vital Fundazioak bere jarduera-eremu guztietan ekimen berritzaileak eskaintzeko konpromisoarekin jarraitzen du. Oraingo honetan, bere apustua parte hartzeko espazio bat da, familientzat eta lehen hezkuntzako ikasleentzat, neguari dagokionez. 'Negu Marraztua' izenburupean, proposamen hau ez da ohiko erakusketa bat, baizik eta urteko urtaro honekin lotutako gaien espektro zabala biltzen duen jarduera eta ilustrazioekin gidatutako ibilbide bat.

Ibilbideak

• Ordubeteko iraupena
  • 25 pertsona arte
  • Esploratzaile gisa karakterizatutako pertsonaia batek gidatua

Ibilbide gidatuaren zazpi atal diseinatu dira, eta erabilitako material gehienak birziklatuak edo birziklagarriak dira. Bisitariak urtaroak nola gertatzen diren, neguan gure basoetan zer gertatzen den, mitologiaz liluratutako basoa, neguko baratzea, sasoiko merkatua eta elikadura, gertukoak ez diren elikagaien bidaia luzea, neguan ospatzen diren jaiak edo etxeko hotzetik babesteko jantzi eta moduei eskainitako gune bat ezagutuko ditu.

Ibilbide gidatua amaitzeko, bisitariek hogei minutuko pieza bat ikusi ahal izango dute, zirkua, magia, txotxongiloak, antzerkia edo ipuin guztiak barne.

Ibilbidean zehar, neguaren inguruko ikaskuntza sustatu nahi da, baina baita era ludiko batean ere, non erronka edo jolas txikiak izango diren, hala nola horma baten gainean izar-unibertso bat osatzea, galtzagorriak aurkitzea, arrasto-bide bat jarraitzea edo perretxikoak aurkitzea. Gainera, ibilbideko hainbat puntutan, jendea argazkiak edo selfie-ak egitera gonbidatuko dute.

Izen-emateak

Izen-emateak doan egin ahal izango dira "Egunak eta ordutegiak" atalean, eta euskaraz eta gaztelaniaz eskainiko dira.

*OHARRA

2023ko urtarrilaren 27ra arte, bisita libreak (gidaririk gabe) egin ahal izango dira asteartetik ostiralera, 18:00etatik 20:30era.

Egunak eta ordutegiak