2. Maiatzak 13 - Combo Eiken eta Combo Kanajazz
eiken

COMBO EIKEN

Iraide Abad, zeharkako txirula eta ahotsa; Natalia Sebastián, saxoa; Naiara Mendizábal, pianoa; Eneko Segura, gitarra; Xabier de Vicente, baxua eta Julen de la Hoz, bateria.

Vitoria-Gasteizko Udaberria Musika eskola.

COMBO KANAJAZZ

Álvaro de Vicente eta Valeriano Felipe, saxoak. Charo González,pianoa. Edorta Esnal, gitarra. Iñigo Areta, baxua. Gorka Berrosteguieta,
bateria. Olaia Corada, ahotsa. Kontzertu honetan Udaberria Musika Eskolako bi ikasle combok hartukodute parte. Eskola horrek arautu gabeko musika-irakaskuntza eskaintzen du, beraz, combo horien kideentzat zaletasun polita da. Hona hemen EIKEN eta KANAJAZZ Klaseetan egiten duten lana taldearen instrumentu eta ahots praktika da, jazz, blues, pop eta rock estiloak jorratzen dituzten abestiak interpretatuz. Eskoletako lanaz gain, eskolatik kanpoko emanaldiak sustatzen ditugu, hainbat agertokitan, eta, horrela, ikasleei zuzenekoetara ohitzeko aukera ematen diegu, musikan oso gai garrantzitsua baita.

Vitoria-Gasteizko Udaberria Musika eskola.

SARREREN SALMENTA

Kontzertu bakoitzerako sarrera-txartelak eskuragarri Kordoi Etxean, Vital Fundazioa Aretoan bertan emanaldia hasi baino ordu bete lehengotik (sarrerak badaude), eta hurrengo formularioan.

• Sarrera-txartelen prezioa: 3€

Maiatzak 13 - Combo Eiken eta Combo Kanajazz