2. 'IDarte Fest vol.1' erakusketa
IDarte

Arte eta Goi Mailako Diseinu Eskolak ematen dituen ziklo eta gradu guztietako IDarteko ikasleek egindako lanen eta proiektuen erakusketa.

Erakusketa kolektibo honetan, besteak beste, hauek ikusi ahal izango dira: ilustrazioko Mazoka bekaren irabazlearen lana, animazio-zikloko ikasleek egindako proiektuak, Gazte Klik-klak argazki-lehiaketako lan irabazleak, Barne-diseñuko Sari Bisualen lanen irabazleak, edo diseinu grafikoko ikasleen kasuan, packaging proiektu inklusibo bat eta tipografiari buruzko gradu-amaierako proiektu bat.

IDartek, Euskadiko arte eta goi mailako diseinu eskolak, urte batzuk daramatza jardueren astea antolatzen, diseinuaren eta artearen sektoreko profesionalen hitzaldiekin. Ikasgelako eguneroko errutinatik aterata, ikasleek eta irakasleek sari bisualen sektoreko profesionalak zuzenean ezagutzeko aukera dute. Aurten, IDarte Fest jardueren astea zabalduko da Gasteizen, eta Fundación Vital Fundazioaren lankidetzari esker, ikasleen lanen erakusketa izango da amaiera.

Otsailaren 9, 10 eta 11ean erakusketa itxita egongo da