2. HISTORIA BRITAINIARRA. Uharteetatik haratago.
Historia británica

XIII. mendean Ingalaterrarako hain dinamikoa izan zen etapa historikoa hasi zuen. Bere presentzia kontinentala handitu egin zen eta bere interesak britainiar uharteetatik kanpo birbideratu ziren. Ikastaroaren zati honetan ingelesaren presentzia gurutzadura edo Gaztelako gerra zibila bezalako proiektu ezberdinetan testuinguratuko dugu, Frantziarekin izandako guda ahaztu gabe. Jasan zituen aldaketek bi arrosen guda sorrarazi zuten.

Programazioa

1. Sarrera.
  2. Behe Erdi Aroa Ingalaterrako Erresuman.
    • Normandiar dinastia.
    • Akitaniarekiko batasuna.
    • Rikardo I.a, "Leonen Bihotza".
    • Parlamentarismoaren hasiera.
  3. 100 urteko gerra.
    • Ingalaterra barne-gatazketan eta Europako gatazketan.
  4. Bi arrosen gerra.

Lekua, ordutegia eta iraupena
Kordoi Etxean, astearte eta ostegunetan, 11:30etik 13:00etara eta Online ordutegi berdinean. Urriaren 14tik abenduaren 23ra (ez eskolakoa: abenduaren 7a)

Prezioa

Ikastaroaren garapena

Ricardo Garay Osma, EHUko Artearen Historian lizentziaduna.

Online prestakuntza Google Meet plataformaren bidez emango da (izena eman duten pertsonek mezu elektroniko bat jasoko dute esteka batekin, ikastaroaren egunean eta saioaren orduan konektatzeko). Ikastaro honetara sartzeko gutxieneko baldintzak interneterako sarbidea duen gailu bat (mugikorra, tableta, ordenagailua), kamera eta mikrofonoa dira.

Izen-emateak

Ikastaro honetarako izen-ematea web orri honetan egin daiteke 2021eko irailaren 6tik 19ra edo plazak agortu arte.

(*) Inskripzio presentzialentzako Vital Fundazioarekin harremanetan jarri.