2. GazteFilm Fest 2021

GazteFilm Fest 2021Zinema

Vital Fundazioak, Vitoria-Gasteizko Udalarekin, Arabako Foru Aldundiarekin eta Eusko Jaurlaritzarekin batera, GazteFilm jaialdiaren bosgarren edizioa antolatu du, ikusle gazteenei zuzendua.

Gaztefilm Fest-ek haurrek eurek parte hartzen dute haurdunaldiaren fase guztietan. Edizio honek 2021ean mundu osotik jasotako 1.700 film eta film labur baino gehiagoren artean hautatutako 100 ekoizpen baino gehiago eskainiko ditu.

Proiekzioak

6 sail ofizial eta 3 erakusketa-sail egongo dira, eta publikoak, bere botoekin, GazteFilm Fest saria emango die sail bakoitzeko film labur eta luze onenei. Erakustaldietan, nazioarteko hainbat jaialditan nabarmendu diren filmak eskainiko dira.

Atal ofizialen artean honako hauek ditugu:

• Film luzeen haurrentzako sail ofiziala (6 urtetik aurrera)
  • Luzementraiei buruzko gazteen atala (12 urtetik aurrera)
  • Sail ofizialeko film laburren programek 30 lan baino gehiago dituzte aurten, 4 bloketan banatuta, zuzenduta dauden adinaren arabera (haurrak edo gazteak).
  • Talentu berriak deskubritzera gonbidatzen duten bi atal berezi: "Haurrek egindako zinema" eta aurtengo nobedade bezala, "Gazteek egindako zinema" estreinatuko da.

Erakusketako filmen artean hauek nabarmenduko dira:

• Txikien atala.
  • "Nahastezinak" izeneko film laburren programa.
  • "El libro de Lila" luzemetraia.

Bosgarren edizio honetan, Jesus Guridi Musika Kontserbatorioaren laguntza izango dugu berriz ere, proiektu berezi batean: Gaztefilm Fest-ek Bingen Mendizabal musikagile eta musikari gasteiztarra gonbidatu du azaroaren 19an 19:00etan zine klasikoaren proiekzio batekin estreinatuko den soinu banda original bat konposatzera.

Informazio gehiago GazteFilm