2. Gabonetako azoka 2022
mercado de navidad

Sei hamarkadako bizitzaren ondoren, edizio honetan aldi bereko bi jarduera mota egongo dira:

Nekazaritzako produktuen erakusketa eta salmenta.

• Elikagaien sektorean aritzen ez diren artisauen erakusketa eta salmenta.
  • Berritasun gisa, merkatuan saltzeko eta dastatzeko postu gastronomikoak ere egongo dira, antolatzaileek gonbidatuta.

Elikagaiak, ardoak eta likoreak, elikagai ekologikoak eta artisautza saltzeko postuetan lekaleak, barazkiak, frutak eta barazkiak, hestebeteak, gaztak, eztia, pateak, kontserbak, ardoak, likoreak eta sagardoa, ogia eta gozogintza eta beste elikagai batzuk sartu ahal izango dira.

Horiek guztiek higiene- eta osasun-araudia bete beharko dute, eta prestatutako elikagaien kasuan, gonbidatutako postuetan izan ezik, debekatuta dago in situ edozein motatako manipulazioak egitea, bai eta botilaratu gabeko edariak saltzea ere.

Lore, landare eta perretxikoen postuetan, gainera, espezieek identifikatuta eta dagokien osasun-erregistroarekin egon beharko dute.

Erronka Garbia

Vital Fundazioak garapen iraunkorrarekin duen konpromisoaren esparruan, merkatuak Erronka Garbia - Ingurumenaren aldetik Iraunkorra den Ekitaldia ziurtagiria izango du, horrelako ekintza batek ingurumenean duen eragin negatiboa minimizatuz.

Eskaerak

Vital Fundazioak lurraldeko lehen sektorearen aldeko apustua egin duenez, Arabako eta Trebiñuko ekoizleek lehentasuna izango dute postua lortzeko orduan. Plaza eskuragarriak baino eskaera gehiago egonez gero, lehentasuna emango zaio nekazaritzako ustiategiei postuak esleitzeari elikagaien industrien gainetik, eta kontuan hartuko da mix komertzialaren irizpidea, merkatuaren erakargarritasun handiagoa bermatzeko. Era berean, Eusko Label kalitatezko zigiluak edo nekazaritza ekologikoa duten produktuen eskabideak positiboki baloratuko dira.

Lanpostuak instalatzeko eskabideak azaroaren 2tik 10era bitartean aurkeztu ahal izango dira, soilik egun horietan gaituko den hurrengo formularioaren bidez.

Esleipendunen zerrenda azaroaren 22tik aurrera kontsultatu ahal izango da.

* WEB FORMULARIOAN DESKARGATU ETA ERANTSI BEHAR DA:

Osasun-memoria eta erantzukizunpeko adierazpena orrialdearen amaieran aurkituko dituzu (formularioaren azpian), dokumentazioaren atalean.

Esleipendunen zerrenda

Kontsulta ezazu hemen 2022ko Gabonetako Merkatuaren esleipedunen zerrenda