2. Filosofia
filosofía

Pertsona batzuek uste dute filosofia oso gauza zaila dela, adituek soilik eskura dezaketena. Hori oker handia da. Gizaki guztiak filosofoak gara; izan ere, buru urduria badugu, guztiok planteatzen ditugu unibertsoari eta bizitzaren zentzuari buruzko bizi-arazoak eta -arazoak. Guztiok bilatzen dugu, halaber, hobeto eta zoriontsuago bizitzeko modu bat, bai banaka, bai taldean. Hori filosofia da.

Programa

• AURKEZPEN OROKORRA: zer da filosofia? Zertarako balio dezake? Zer harreman duzu zientziarekin, erlijioarekin, bizitzarekin, gizartearekin eta, oro har, gizakiarekin? Filosofia, zentzu kritikoa eta ekintza praktikoa.
  • MUNDU GREKORAKO SARRERA: greziar kulturaren eragina mendebaldeko munduan. Antzinako greziar polisen antolaketa ekonomiko, politiko, sozial eta kulturala.
  • LEHEN FILOSOFO GREKOAK: Mileto, Anaximandro, Anaxmientos, Pitagoras, Heraklito, Parmenides, Enpedokles, Anaxagoras, Demokritoren filosofia eta zientzia antiguala
  • ARO KLASIKOA: sofistak (Anaxagoras), Sokrates, Platon, Aristoteles
  • GARAI HELENISTIKOA: Epikuro eta Lorategiko eskola, estoikoak, eszeptiak

Lekua, ordutegia eta iraupena

Kordoi Etxean, astearte eta ostegunetan, 9: 30etik 11: 00etara. Irailaren 28tik abenduaren 16ra (ez eskolakoa: urriaren 12an eta abenduaren 8an)

Prezioa

Ikastaroaren garapena

Mikel Askunze filosofian lizentziatutako irakasle katedradunak emango du.

Izen-emateak

Ikastaro honetarako izen-ematea web orri honetan egin daiteke 2021eko irailaren 6tik 19ra edo plazak agortu arte.

(*) Inskripzio presentzialak Vital Fundazioarekin harremanetan jartzea.

LEKURIK EZ

Itxarote-zerrendan sartzeko Vital fundazioarekin jarri kontaktuan 945776858 zenbakian