2. Etika Foroa - Bakardadea
Etika foroa

Etika-foroaren hitzordu honen ardatz nagusia bakardadearen ideia da. Nork ez daki zer den bakardadea? Hala ere, konpainia ez izatea baino zerbait gehiago da; kontzeptu bat, egoera bat, pertsona askok duten edo izan dezaketen egoera bat da. Eta bere definizioa ikuspegi askotatik eman daiteke: etika, psikologia, soziologia, medikuntza, literatura, etab.

Gaur egungo gizartea ohartzen da bakardadeak hazkunde esponentziala duela pertsonen egoeran, eta milaka pertsona dauden galaxia baten konplexutasuna ari da eratzen.

Autoreak

Melania Moscoso

Pedagogian lizentziatua Deustuko Unibertsitatean eta Zientzia Politikoetan eta Soziologian doktorea EHUn. Ikertzaile bisitaria izan da Duqeuesne Universityn (Pittsburgh, USA), University of Illnois at Chicagon (UIC) eta doktoratu ondoko ikertzailea Temple Universityn (Filadelfia, USA). Gaur egun, Ikerketa Zientifikoen Kontseilu Gorenak kontratatutako doktorea da, eta desgaitasunarekin lotutako gaiak ikertzen ditu bertan.

Txetxu Ausín

Ikerketa Zientifikoen Kontseilu Nagusiko filosofia saileko zuzendariordea izan da, eta REF Espainiako Filosofia Sareko presidentea ere. Gaur egun, Euskadiko Etika Klusterraren Fundazioko kide da, eta Globernance Gobernantza Demokratikoaren Institutuko kide sortzailea.