2. Ahots operistikoak
formas vocales

• Giza ahotsaren izaerari buruzko sarrera.
    • Musika klasikoan duen presentzia, eta musika klasikoak musika ikastea eta garatzea nola bultzatu duen.
  • Ahots sopranoa
    • Ibilbidea: tipologia zabala eta askotarikoa (arina, lirikoa, lirikoa eta dramatikoa) eta protagonismo historikoa.
  • Mezzosopranoa
    • Ibilbidea oinarrizko tipologian (lirikoa eta dramatikoa)
  • Tenore ahotsa.
    • Ibilbidea bere tipologia zabal eta askotarikoagatik (arina, lirikoa, lirikoa eta dramatikoa) eta, sopranoekin batera, historian zehar izan duen protagonismoagatik.
  • Ahots baritonoa
    • Ibilbidea oinarrizko tipologiaren arabera (lirikoa eta baritono azpikoa)
  • Ahots baxua.
    • Operazioaren eremuan izan duen garapenaren azterketa, bigarren mailakoa izan arren argi eta garbi.
  • Kontratenor eta castrato ahotsak.
    • Emakumeen ahotsak gizonen gorputzean. Bere inplementazio historikoaren azterketa, baita denboran duen jarraipen bereziarena ere.

Lekua, ordutegia eta iraupena

Kordoi Etxean edo online, asteazkena, 10: 00etatik 11: 30era. 2022ko urriaren 5eik abenduaren 21era.

Jaiegunak: urriak 12 eta abenduak 7

Prezioa

Ikastaroaren garapena

Alejandra Spanuolok emana. Ikastaroa gaztelaniaz emango da, eta prestakuntza bertaratua izango da, eta aukera egongo da: «Online».

Modalitate presentzialak ikus-entzunezko euskarria izango du (PowerPoint-eko aurkezpena, unean-unean adibide musikalekin ilustratua), edukien azalpena atseginagoa eta ulergarriagoa izan dadin.

«Online» modalitatea Google Meet plataformaren bidez emango da (izena ematen duten pertsonek posta elektroniko bat jasoko dute, esteka batekin, ikastaroko saioaren egunean eta orduan konektatzeko). Ikastaro honetan sartzeko gutxieneko baldintzak Interneterako sarbidea (mugikorra, tableta, ordenagailu bat), kamera eta mikrofonoa dituen gailu bat dira.

Izen-emateak

Ikastaro honetarako izen-ematea web orri honetan edo Vital Fundazioaren egoitzan (Aiztogile kalea 24) egin daiteke 2022ko irailaren 7tik 25era bitartean, goizeko 8:30etatik aurrera edo plazak agortu arte.

Plaza osoen kasuan, Vital Fundazioarekin harremanetan jar zaitezkete 945776858 zenbakian edo egoitzan bertan (Aiztogile kalea 24), itxaron-zerrenda egiteko.