2. 2021eko 2. Laguntza-deialdia

2021eko 2. Laguntza-deialdia

Aurkezpena

Vital Fundazioak argitara eman du Arabako gizartearentzako laguntzen deialdi hau, Arabako Lurralde Historikoaren aurrerapen sozial, ekonomiko eta kulturalean laguntzen duten proiektuei laguntza eta bultzada emateko, eta bereziki baloratuko da haien izaera berritzailea, bai eta duten erabilgarritasuna eta eragina ere. Gizarte inklusiboagoa, ekitatiboagoa eta jasangarriagoa lortzeko proiektuak babestea du helburu, eta, horretarako, 400.000 euro bideratuko ditu erakundeak aurtengo edizioan.

Vital Fundazioak, bere helburu eta balioekin bat etorriz, ikuspegi solidario eta garaikide batetik garatzen du bere gizarte-ekintza, Arabako Lurralde Historikoko biztanleen aurrerapen sozial, ekonomiko eta kulturala ahalbidetuz.

Proiektuak

• Irabazi-asmorik gabeko Arabako erakunde eta antolakundeek bi deialdietatik bakarra aukeratu ahal izango dute, eta gehienez ere urtean proiektu bat aurkeztu ahal izango dute. Proiektuak hitzarmena sinatu eta gehienez ere hamabi hilabeteko epean amaituta egon beharko du.
  • Hautatutakoak hautatzean, honako alderdi hauek baloratuko dira: Vital Fundazioaren jarduera-ildoekin bat etortzea; lehentasunezko arloetan kokatzea; izaera berritzailea izatea; irtenbide berriak eta eraldaketa soziala sortzea; beste babes instituzional batzuk izatea; aurreikusitako gizarte-eragina eta onuradunen kopurua; Arabako gizartean duen ikusgarritasuna; eta euskararen erabilera, genero-berdintasuna eta gizarteratzea bultzatzea, besteak beste. Hala, honako kategoria hauetan aurkez daitezke proiektuak:
    • Soziala
    • Hezkuntza, prestakuntza eta enplegua
    • Ingurumena eta Ondarea
    • Ikerketa, berrikuntza eta garapen teknologikoa
    • Kultura

Eskaera eta ebazpena

Parte hartzeko, eskabide-inprimaki bat bete behar da, proiektuaren deskribapen zehatza eta kronograma barne, gastuen eta diru-sarreren aurrekontua barne, eta www.fundacionvital.eus webgunearen bidez bidali, irailaren 13ko 10:00etatik irailaren 24ko 14:00ak bitartean.

Vital Fundazioaren Patronatuak urriaren 28an emango du aurkeztutako proiektuetarako ebazpena, eta hurrengo egunetik aurrera jakinaraziko da

Dokumentazioa

Honako dokumentu honetan kontsultatu ahal izango dituzte oinarriak.

Eskaera Orria