2. 1,2,3… MAGIA!
magialdia

Ikuskizuna

1,2,3 MAGIA! Orain energia berrituarekin eta ezusteko berriekin dator, LAUGARREN DENBORALDIRAKO. Madrilgo ikusleek gehien baloratu duten ikuskizuna da. Oihala irekiko da eta Magia agertuko da, lehen minututik harrituko zaituena. Zure erritmoak eta dinamikak eserlekuari itsatsita mantenduko zaituzte, adina baduzu. Familian gozatzeko funtzioa, non haurrak istorio bakoitzeko protagonista bihurtuko diren balentria bakoitzaren loria eramanez. Ez da antzerkian bakarrik geratzen, esperientzia paregabe bat eramango duzu etxera, SEKRETU EREMUAN sartzeko, eskulanak familian partekatzeko, eta noski, MAGIA GEHIAGO!

Autorea

Javi Rufo dotorea, dibertigarria eta komunikatzaile trebea da, bere kemenarekin, umorearekin eta magiarekin txikiak eta nagusiak gizentzeko gai dena. 2004. urtean hasi zen magian, zientzia estatistikoetako ikasketak egiten zituen bitartean. 2012an Jesus Vazquezen 'Bat irabazteko' saioko txapeldun izendatu zen, eta horrek bere ibilbidea bultzatu zuen eta bere ametsean, magian, inbertitzea ahalbidetu zuen.

2015ean, Madrilgo antzerkiaren erreferente bihurtu zen, hiru ikuskizun arrakastatsurekin. 2019an Madrilgo Kale Nagusian sartu zen 1,2,3rekin... MAGIA!

Gaur egun, ikusleak gozaraztea da bere pasioa, bere irribarreen harridura eta ilusioa ikusita.

• Data: irailak 18, larunbata
  • Ordua: 12:00
  • Tokia: Vital Fundazioa Kulturunea (C.C. Dendaraba La Paz, 5 - 1. solairua)
  • Sarrera: 5 €